fall seven times, stand up eight.

BE ALDRIG MER OM URSÄKT FÖR SAKERNA DU INTE GJORDE.

Kategori:MY LIFE

Heeejheeej, ligger i min säng & chillar för att sedan fortsätta med att städa med mitt rum, ser ut som ett bombnedslag här inne så tyckte det var dags! Helgen har bestått av mys & ishockey. Bor typ nere i ishallen numera men det gör mig ingenting eftersom jag trivs där. Igår så kikade vi film & åt & drack gott, mums på det! Spelade även hockeymatch igår, den gick spikrätt åt helvete & jag fick sitta i utvisningsbåset, men det var ju ingen fara med det utan vi bryter ihop & går vidare. Funderar på om jag ska ner & vara med på en träning som är ikväll men får se om jag hinner, hoppas!! Nu ska jag fortsätta med städningen & maten, puss!

Bilder från igår & idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: