fall seven times, stand up eight.

100 frågor, lite oseriöst, lite seriöst.

Kategori:MY LIFE

1. Hur gammal är du om fem år?
22 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma
3. Hur lång är du?
Runt 1.68 tror jag
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Napoleon Dynamite
5. Vem ringde du senast?
Anna-Josephine
6. Vem ringde dig senast?
Anna-Josephine
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Lägger dom under blomkrukan där. Nu ska jag på bio :)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vilken person det är till.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!
10. När såg du senast din mamma?
För typ 5 minuter sen.
11. Vilken ögonfärg har du?
Haha, jag vet inte, men gråblåa tror jag..hehe
12. När vaknade du i dag?
Vaknade runt typ 7, men somnade om till klockan 11.
13. Vilken är din favoritjulsång?
Ave Maria med Beyoncé & Fairytale of New York med Pougues.
14. Vilken är din favoritplats?
Vart jag än är med dom som verkligen betyder.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Där jag inte trivs? haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om 10 år är jag 27 år. Hoppas jag har barn och en sambo jag trivs jävligt bra med!
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Haha, jag var asrädd för tjuvar tills jag kom på att det fanns mördare, då vart jag asrädd för dom istället.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Scrubs, världens bästa serie.
19. Hur stor är din säng?
1.20m
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4
23. Hur många landskap har du bott i?
1
24. Vilka städer har du bott i?
1, eller stad & stad men easthammer city.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Det beror på vad jag ska göra. .
26. Är du social?
Jarå.
27. Vilken är din favoritglass?
Dom flesta Ben&Jerrys,
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Marängschwiss.
29. Tycker du om kinamat?
Absolut!
30. Tycker du om kaffe?
Jarå, men kan inte dricka det för sent på dagen, för då kan jag inte sova.
31. Vad dricker du till frukost?
Helst Oboy eller Juice.
32. Sover du på någon särskild sida?
På vänster.
33. Kan du spela poker?
Haha nej & det skäms jag för. Förlåt.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Nej alltså tycker det är så himla äckligt, eller? Älskar't
35. Är du en beroendemänniska?
Haha beror på om vad för något, facebook är något som jag självklart är beroende av tyvärr.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp.
37. Vill du ha barn?
Ja, det vill jag.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, några ord på tyska, haha & jag går steg 2 i det språket, skämmigt.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, som tur är inte!
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat, hehe (a)
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja herregud ja, eller?
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hmm.. Grey's anatomy, Family guy, Scrubs & Sex and the city.
44. Kan du rulla med tungan?
Haha, tror det!
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner ganska många men en som jag har samma humor som är Ebba.
46. Sover du med gosedjur?
Nej, men har ett i garderoben ifall jag skulle behöva!
47. Vad har du för ringsignal?
Gammal telefon- signalen. haha
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jarå.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En smyckesask.
50. Flirtar du mycket?
Aaa förfan hela tiden ;)
51. Kan du byta olja på bilen?
Haha, behöver man olja i en bil? ;) haha nejdå, men det kan jag inte.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
HAHA, aa på moppen! Eller?
53. Vilken var den senaste boken du läste?
The Notebook av Nicholas Sparks.
54. Läser du dagstidningen?
Har börjat med det på senare dar faktiskt!
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Men ja, varför frågar ni ens?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Nå skit i skolan.
59. När var du i kyrkan senast?
Oj, kommer inte ihåg. hehe
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Min mattelärare Leif!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt, mer klarar jag inte haha.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Anna & Emila gör alltid något extra speciellt för mig.
63. Vad lyssnar du på just nu?
Ljudet av tv-program
64. Har du varit med i tidningen?
Ja, många gånger i UNT
65. Vad är det konstigaste du ätit?
Jag vet inte, har inte ätit så mycket konstigt
66. Vem såg dig naken senast?
Haha kommer inte ihåg..
67. Vad är det för färg på din tandborste?
Den är vit/rosa faktiskst..
68. Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Anna, Emilia, Anna-Josephine eller Ebba.
70. Har du någon piercing?
Bara öronen
71. Din största vinst?
Bingo-lotto för några år sedan.
72. Civilstånd?
Vet inte riktigt.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se och YouTube
74. Är du fåfäng?
Ja ganska
75.  Ångrar du någonting du gjort?
Nej, faktiskt inte.
76. Hur gammal är din pappa?
47 år.
77. Vilket är ditt drömjobb?
Vill typ jobba med att agenturera artister, men lycka till med det Jenny.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Resa till andra världsdelar
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kanin, 3 katter & 1 hund.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
- Jag är ganska snäll.
- Jag har opererat mig så pass många gånger satt min mamma inte kan svara på rak arm hur många gånger, haha.
-  Jag är stark i mig själv.
81. Svär du ofta?
Ja hela tiden.
82. Sverige när det är som bäst?
På sommaren.
83. Kan du åka slalom?
Japp, började åka när jag var ca. 2,5 år
84. Vad har du ätit i dag?
Lunch, Mos & rökt skinka.
Middag, Ugnstekt falukorv med mos.
85. Vad har du för utbildning?
Pluggar samsam nu.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ögonen tror jag.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Näsan
88. Vilken är din bästa egenskap?
Positiviteten
89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag får så lätt dåligt samvete
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Kan inte komma på någon nu. (Sorry FAF)
91. Saknar du något?
ja det gör jag.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Absolut
93. Vad gör dig ledsen?
När man blir sårad av folk som man minst trodde skulle såra en.
94. Vad gör dig glad?
Folk som gillar mig för den jag är.
95. Har du varit gift eller förlovad?
Ja det är väll sisådär cirkus 5:e gången jag gifter mig nu i sommar.
96. Vad ska du göra i helgen?
Hoppas på en fet fest dyker upp & räddar hela helgen.
97. Vad är det knasigaste du gjort?
tralalalalaaaa...
98. Vad har du för laster?
Matteprovet på torsdag, åh fyfan.
99. Vem är din förebild?
Beyoncé.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Gå & umgås med mamma & hoppas på att hon vill kolla på American Pie, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: