fall seven times, stand up eight.

Vart lite sugen

Kategori:MY LIFE

Nu är bloggsuget tillbaka igen! 

Har varit en riktig skön helg även fast jag var till tandläkaren i fredags & drog ut en visdomstand (jag har den sparad, kan lägga upp en bild sen om någon är intresserad! (jag är oseriös, haha)), vart bedövad så när jag träffade Ebba sen så såg jag ut som en hamster, chill. Hjälpte Emilia att packa också eftersom hon drar till Wien imorgon, den lyckosten.. Anna & jag fyndade på Bakluckan i lördags, jag köpte t.ex. 3 stycken shotglas.  Åkte hem till Annisen & hade lördagsmys, åt middag med kycklingfilé & strips & till efterrätt blev det jordgubbar doppade i chokladfondue, hur gott? Asgott! :) Vaknade igår & hade så ont i min tand så det blev till att åka hem & vila upp sig ;) Övningskörde till Öregrund på kvällen & åt med Anton & Anna på briggen, gott! Har precis krängt i mig en sallad & kollat på "En Gång I Phuket" med mami, fett störd men rolig film! Nu ska jag vänta tills Ellan kommer hem & hänga med henne!
PUSS






 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: