fall seven times, stand up eight.

NÄR ALLA SÄGER NEJ, SKA JAG SÄGA JA. NÄR ALLTING GÅR EMOT SKA JAG HÅLLA KVAR. NÄR VÄRLDEN FALLER NER ÄR DET DU & JAG.

Kategori:MY LIFE

Hej. 

Jag har varit borta härifrån ganska länge nu som ni kanske märkt.. & det har salmat mina krafter, jag har haft så himla kul med alla personer runt mig. Stor kärlek till dom som får mig att må bra. Ja, så vad har hänt under den senaste tiden egentligen? Min bror har tagit studenten, jag har gått ut andra året på Katedralskolan & just nu har jag sommarlov som aldrig förr. Eller försöker i alla fall så gott det går eftersom vädret inte är på topp. Just nu sitter jag i mitt kök & sjunger med lite falskt till min spotifylista i väntan på att mina brudar ska komma hit & göra mig sällis i en myskväll som jag hoppas innehåller en massa prat & skratt, tills dess tackar jag för mig så länge så hörs vi snart igen. :) 
P U S S
 
Kommer lite bilder från studenten & bilder från fotbollsmatchen emellan Sverige - England igår som kikades med Johanna & Jenny. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: