fall seven times, stand up eight.

22:39

Kategori:MY LIFE

Kör en snabb bloggning direkt från sängen (prisa blogg.se appen) Vaknade för tidigt idag enligt mig, men fick springa till bussen i alla fall. Kom in till Uppsala där det regnade, regnade hela dagen & det regnade när jag kom hem. Lyckades i alla fall bara med att få vattenstänk från en bil, som "tur" var. Käka & sen drog jag med finaste personen på musikalen som dom satt ihop här i Östhammar. Var jättebra faktiskt, var några av mina gamla teaterkompisar som var med & spelade, saknade det lite grann när man ser hur roligt dom har tillsammans. Kom nyss hem & kollade sista perioden av Färjestad - Brynäs, spännande som tusan, som tur var vann Brynäs. (världens bästa) nu ska jag sova för vet inte vad jag ska skriva mer. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: