fall seven times, stand up eight.

DU ÄR NOG DEN SOM JAG BORDE VARA HOS.

Kategori:MY LIFE

Har nyss kollat på Född 2010, & har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om det än, visst sjukt intressant & se hur dom utvecklas på 15 år, men skulle man gilla själv att bli filmad i en 15 års period? Hmm, får vänta & se! 
I alla fall, idag tog jag en sovmorgon så tog kvart över åtta bussen med Jenny istället för kvart i sju, skönt! Snackade om lite dittan & dattan, mest om kommande helg, ska bli dunder!! Väl i skolan var det inte så mycket som hände förutom årsmöte, grattis till blivande elevkår, vet att ni kommer göra erat bästa! Hängde lite med mina hoes efter skolan (ebba&maiaförihelvete) Tog bussen hem, åt middag & pluggade. Ungefär så har min dag sett ut, har säkert missat något asviktigt & kul som hände men det sket man väll i, hihi! PUSS

Har fått sjukt långt hår på senaste tiden, gillagillagilla!

image description

image description

(dålig kvalité pågrund av att iphone inte är världens bästa kameror, men dom duger!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: