fall seven times, stand up eight.

JAG SKA SOVA MAMMA, SNART.

Kategori:MY LIFE

Klädsel
Vad har du på dig idag: Inget speciellt.
Vad använder du just nu för skor: Inga alls eftersom jag är inomhus just nu, men om jag är ute så använder jag converse.
Favoritfärg på kläder: Det är lite olika, men älskar svart (emokid)

Senaste person som
Sov i din säng: Jag
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Halva Easthammer city igår.
Du gick på bio med: Kommer inte ihåg.
Du gick på stan med: Ebba, Emma & Maia ♥
Skällde på dig: Pappa lite smått ironiskt idag tror jag.
Senaste
Låt du hörde: Poison & Wine - The Civil Wars
Film du såg: Hur många lingon finns det i världen?
Mat du åt: Stuvade makaroner med köttbullar
Kram: Ida
Puss: Nellie, sötnos
Fest: Igår
Känslan: Nöjd
Ilska: Falska människor
Resa: Resan hem från Eliardssons igår
Glädje: Idag när jag lyssnade på världens bästa musik.
Dröm: Att Aron mördade folk.
Boken du läste: Ondskan
Personen du träffade: Pappa & bror
Personen du pratade i telefon med: Jenny
Personen du fick sms av: Sofia
Gången du åt en 7-eleven korv: Kommer inte ihåg, var nog aldrig
Gången du var utomhus: Idag när jag cyklade till & från Stop 76, nyttig tjej!
Gången du sov: Idag till klockan halv 8
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nån gång i veckan
Saken du köpte: En tröja igår
Om dig
Namn: Jenny
Ålder: 17
Smeknamn: Jempa, Jenna, Jenjen
Syskon: Min bror
Sysselsättning: Äta sova, äta sova
Bra egenskaper: Är nästan alltid glad
Dåliga egenskaper: Är sämst på känslor
Linje/klass: Samsam, SP10C ♥
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Gråblå
Skostorlek: 38

Kommentarer


Kommentera inlägget här: