fall seven times, stand up eight.

något man kan göra klockan 22:58

Kategori:MY LIFE

Jag har insett att min senaste kyss: Var bra.
Jag lyssnar på: Filip & fredrik just nu.
Jag pratar: alldeles för mycket.
Jag tycker om: mat, min enda trogna kärlek. sorligt men sant pals.
Jag avskyr när folk: inte gör som jag vill
Min bästa vän är: är flera. och dom kickar era med hästlängder
Min första vän hette: Hanna
Kärlek är: något bra som ibland kan leda till något dåligt
När jag borstar tänderna: så gör jag absolut inte som min tandläkare har sagt åt mig, Cause I'm a bad giiirl bitches
När jag lagar mat:
så säger dom åt mig att sluta
Det sexigaste yrket är: muskelösa män
Jag är rädd för: det mesta, mest för sånt som jag tycker är läskigt typ
Den värsta känslan är: känslan att man är hopplös
Den bästa känslan är: när man har en mening
Jag är bäst på: att göra bort mig
Jag är sämst på: att vara känslosam
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt, helt klart. en fet katt
Om jag va en insekt skulle jag vara: en skalbagge, som bara chillade runt hela dagarna & var allmänt cool
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: något som betyder något eller någon som betyder något
I sommar: Ska jag vara brun och allmänt grym 
Sist jag grät var: idag
När jag vill tänka går jag: jag tänker alltid så vart fan ska jag gå?
När jag bakar så bakar jag: chokladbollar för jag kan inte baka något annat.
Min mobiltelefon är: mitt allt
När jag vaknar på morgonen: Är jag halvtdöd
Innan jag går och lägger mig: Måste allt vara perfekt, fett sjukt.
Just nu tänker jag på att: Filip & fredrik & amanda jensen.
Idag har jag: varit nere och haft kvalitetstid med min familj.
Ikväll ska jag: kolla på filip & fredrik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: