fall seven times, stand up eight.

De jävlarna tog oss en efter en. De ljög och bedrog oss med sanningen.

Kategori:MY LIFE

Hej.
Vad har hänt idag? Gick i skolan till 13:00. Tog mina två ben & gick till sjukhuset där jag skulle på konferens med läkarteamet som ska operera mig sen, konferensen tog max 10 minuter. Både jag & pappa hade tänkt oss att sitta där hela eftermiddagen så vi hade tagit ledigt från skola/jobb. Men det gjorde istället satt vi hann boka tid åt mig för att skaffa inlägg i skorna & hinna åka till IKEA. Går sådär att kolla möbler med min pappa alltså.. haha han förstår inte alls vad jag vill ha i mitt rum, vi har väll inte lika smak, inte så konstigt kanske haha. Åkte hem sedan & tränade, sprang 6 km, ganska nöjd i alla fall :) Nu är jag ganska trött, sängen skriker efter mig nu! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: