fall seven times, stand up eight.

DU ÄR DET FINASTE JAG VET, NÄR ALLT ANNAT ÄR FALSKT & FEGT.

Kategori:MY LIFE

Hejsvejs!
Idag har jag varit Zlatan Ibrahimovic i en timme eller två, det var soft! Spelade fotboll & inte var jag så duktig som Zlatan, men jag gjorde det i alla fall! Sen naturkunskap sen hem, så dagen i skolan var inte så lång. Åkte hem & åt middag & snart ska jag åka iväg & kolla på fotboll vid Tallarna :) Igår så motionerade jag hela 1,6 mil!! (haha vart helt chockad över mig själv) Gick 1,2 mil med Jempa & sprang 4 km med Emilia, kändes så jävla skönt efter! Plus på det fick man ju socialt umgänge, hihi trevligt! Nu är det dags för fotboll, puss!

image description
Bild från powerwalken (har lovat Rickard att börja träningsblogga haha)

image description

Jag som Zlatan Ibrahimovic idag på idrotten

image description

Järngänget!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: