fall seven times, stand up eight.

TUSEN GÅNGER STARKARE.

Kategori:MY LIFE

Halloj.
Kvällen har tillbringats hos Jesper för att nöta igenom det sista inför nationella provet i Matematik B. Lite till har fastnat i huvudet i alla fall, skönt! Imorgon gäller det & sen är det nästan över med allt plugg i skolan! Sen om ca 3 veckor är det sommarlooooov. Då ska jag njuta av livet! Nu ska jag sova, PUSS!



haha maisan kolla vilken fin bild jag hittade på oss,
ville bara säga att jag tycker väldigt mycket om dig vännen. 

Kommentarer

  • Emma säger:

    finisar <3

    2012-05-23 | 17:38:02
  • Emma säger:

    nu kommenterade jag btw, nöjd?? :*

    2012-05-23 | 17:38:31
  • JENNY säger:

    Haha åh tack Emsan!! & DU ÄR EN FINIS <3

    2012-05-23 | 18:14:55
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: