fall seven times, stand up eight.

GOT 2 LOVE YOU.

Kategori:MY LIFE

Helgen har varit bra, har fått tillbringat den med dom 2 tjejerna som nog känner mig bäst. Sov till halv ett idag då jag & Anna gick upp & gjorde frulle! Vi kikade sedan Jägarna 2, otäck men ändå bra film! Åkte sedan hem till Annas farmor & farfar & åt fars-dag middag där, supergott! Vart sedan hemskjutsad & kikade solsidan här hemma med fina familjen ♥ Nu chilla tills det är dags för slaggen! See ya later alligators! 
PUSS ♥




Har ni tänkt på att ganska många killar som rappar har solbrillor på sig? Konstigt! 

Kommentarer

  • Pauline None säger:

    Ha en fin dag! Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles ❤

    Svar: Åh den ska jag börja följa, sjukt fin blogg! :) Kram! :) ❤
    jest.blogg.se

    2012-11-12 | 09:16:01
    Bloggadress: http://paulineart.blogg.se
  • P A U L A M O I S I O L A säger:

    Fin blogg!
    Titta gärna in på min nystartade blogg, hoppas du gillar det :) KRAM

    Svar: Vilken fin blogg! :) Kram! :)
    jest.blogg.se

    2012-11-17 | 20:11:07
    Bloggadress: http://paulamoisiola.blo.gg

Kommentera inlägget här: