fall seven times, stand up eight.

3 SAKER

Kategori:MY LIFE

Tre saker jag inte förstår mig på: Killar framför allt, Matematik & Djupa människor. 
Tre saker som finns på mitt skrivbord: Min mobil, en fet godispåse & en 2 liters flaska cola. 
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar lite halvt på våran lärare, skriver det här testet & försöker lista ut hur man gör en snygg bloggdesign. 
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Leva (haha), skratta, älska. 
Tre saker jag kan: Stå på ett ben, kolla i kors, nudda min näsa med tungan, haha.
Tre saker jag inte kan: Sjunga, spela fotboll & prata tyska.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: KENT, Rihanna & Beyonce.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Laga mat, tvätta & hur fan man gör för att vara duktig på att hålla ordning & städa.
Tre favoriträtter: Tacos, Pizza & Sovlaki. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: