fall seven times, stand up eight.

BLOGGA JENNY, BLOGGA!

Kategori:MY LIFE

Mina vänner håller mig i kedjor när jag inte har bloggat. Emma är den som lackar mest faktiskt.
Så Emma, det här inlägget är för dig. 
Jag älskar dig.
(som en vän emma, som en vän)



Sitter på filosofi & har nyss diskuterat hur det är så läskigt lätt att bli så himla ledsen när man bara för en stund sedan var så himla glad. Mathilda visade en video från filmen "I rymden finns inga känslor" där dom diskuterar detta & jag tänkte att jag länkar videon här för jag tycker den var riktigt bra. Jag ska också passa på att skriva grattis till min fina vän Sofia som idag har varit världsbäst (det är du varje dag älskling, men lite extra mycket idag) & som har tagit körkort!! Hur great? Asgrymt enligt mig. Så ikväll blir det en raggarrunda med Sofia & Jempa, åh vad jag har saknat dessa 2 snygga brudar! Imorgon åker jag med Jempa till hennes faster & serverar på hennes 40-års fest (det är 70-tals tema på den så kom gärna med förslag på vad jag kan ha på mig haha!) Resten av helgen består av plugg tror jag.. Men så brukar det ju aldrig bli men vi hoppas på att jag klarar detta nu! ;) 
Puss på er



Grattis min fina vän, du är så värd detta, ta nu väl hand om det & hämta mig när jag har varit på krogen, tack på förhand! :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här: