fall seven times, stand up eight.

Från & med du.

Kategori:MY LIFE

Sitter i skolan nu på min sista lektion för idag, skönt! Skulle egentlige ha haft en till efter den här men då får man jobba hemma! Ikväll har jag hockeyträning & då ska jag k ö t t a!! Eftersom jag inte har kunnat tränat innan pågrund av sjukdom, men now I'm back on track! ;) Igår låg jag mest i mitt rum & tänkte igenom livets svåra gåtor, haha nej okej, jag satt på facebook men samma sak. Så vi hörs först imorgon eftersom jag har träning ikväll, puss!! ♥


Kommentarer

  • Emma säger:

    "Igår låg jag mest i mitt rum & tänkte igenom livets svåra gåtor, haha nej okej, jag satt på facebook men samma sak" hahahah åhh du gör min dag <3

    Svar: Haha Emma du gör min dag, VARJE DAG <3
    jest.blogg.se

    2012-10-02 | 23:24:08

Kommentera inlägget här: