fall seven times, stand up eight.

IT'S A HARD KNOCK LIFE FOR US

Kategori:MY LIFE

Hejhallå. 

Helgen har varit här & den har varit jävligt bra. Mina fina kompisar är grymma & det visste ni kanske redan? Fredag fyllde finaste personen i mitt hela liv 18 hela år & det firades med Uppsalas coolaste brudar (eller vi tror det i alla fall). Kanske fick lite för mycket av det goda men vad gör det om 100 år..? Kvällen var ju härlig & slutade bra. Lördagen var hektiskt, hem från Uppsala, umgås med familjen, tillbaka till Uppsala, umgås med fina Annas familj, sen hem igen till Ellan & Sofia & där var det förfest så att det skrek om det! Älskade Anna-Josephine var hemma på besök & det firades ordentligt på Hummelgrund i Öregrund. Mycket dans & drinkar bestog kvällen av! Runt halv 3 gick bilen hem & möttes av att Mamma, Pappa, Morbror & Peppe satt i vardagsrummet & var "salongsberusade" hela högen. Vaknade halv 8 på morgonen med rullgardinen uppe & alla kläder på mig, gick upp & gick & la mig igen. Igår var en söndag i dess like, kikade Östhammars damers innebandy-match med Melinda & Sara, eller vi snackade nog mer än vad vi kollade på matchen faktiskt men det är väll ganska normalt när det gäller oss..? Åkte sedan med Anna till hennes underbara farmor & farfar där hennes pappas släkt var & där bjöds det på riktigt god middag & vin. Helgen avslutades på bästa sätt helt enkelt!

Kärlek till denna helg & alla jag har mött denna helg, ni är underbarast i världen. 

Vi hörs.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: