fall seven times, stand up eight.

Jag får nog hålla allt tillbaks, det finns ingenting som räcker, hjärtat kom aldrig till tals, i ett block som bara läcker.

Kategori:MY LIFE

Hallelålija! 

Sitter hemma hos BIG H (Hanna haha..), kom nyss hit från att ha varit på Gränby & shoppat & ätit lite med min älskade pappa, han shoppade lite saker åt mig som plåster på såren för att jag idag har fått tandställning. Uschuschusch vad ont det gör men ändå inte så att jag dör utan jag överlever nog denna smärta också ;) Hade föredrag idag i skolan om filmen "Jag saknar dig", ni vet filmen som handlar om ett systerpar som är enäggs-tvillingar & där den ene dör när den blir påkörd av en bil? Jag ställde frågan i klassen om hur man går vidare när en del av en själv dör? Det vart en intressant diskussion! :) Slutade sedan & gick & fikade med Anna på McDonald's (vi är orginal, okej?) Vi snackade om allting mellan himmel & jord, mysigt värre! ;) Sen gick vi en kort runda på stan & kikade i lite affärer! En bra dag helt enkelt! Nu ska jag fortsätta kolla "Pengarna på bordet" med Hanna, hihi pusspuss! 

Sista bilden innan jag satte i tandställningen


Nu är den insatt! 

Kommentarer

  • Ebba M's foto säger:

    SV: Tack! Ja dom är så söta så!

    2012-10-16 | 12:55:28
    Bloggadress: http://iphotography.blogg.se
  • isabella säger:

    Har också haft tandställning! Tycker det är charmigt.

    Svar: Ja lite charmigt är det som tur är! Men det gör ont också tyvärr.. hehe. Kram! :)
    jest.blogg.se

    2012-10-16 | 14:27:06
    Bloggadress: http://iloof.blogg.se
  • Jasmine Lundvall säger:

    Det är så sött med tandställning!

    Svar: Haha tur att någon tycker det, jag tycker det är ganska charmigt faktiskt! :) Kram!
    jest.blogg.se

    2012-10-16 | 14:58:47
    Bloggadress: http://jxsmine.blogg.se/
  • Emilia säger:

    lika snygg som vanligt!

    Svar: Du är snygg..!!
    jest.blogg.se

    2012-10-17 | 15:33:08
  • josephine säger:

    Snygg blogg du har!! :)

    Svar: Tack detsamma du! :)
    jest.blogg.se

    2012-10-18 | 20:40:34
    Bloggadress: http://photomemorys.blogg.se

Kommentera inlägget här: