fall seven times, stand up eight.

När du kommer ska jag sitta här och ta allt som du ger mig och när du går vet jag att du snart är här igen.

Kategori:MY LIFE

Tjenixen. 

Vad har hänt den här helgen? Jo, den började med att 20 brudar samlades i mitt stora hus & körde en redig förfest! Det var urkul, precis så som vi ville ha det. Tyvärr har ju något gott också något ont med sig & igår upptäckte pappa en liten vattenläcka i vårat badrum.. Som tur var gick den att fixa fort! :) Jag klumpig som jag är råkade också tappa ett av mamma & pappas fina vinglas som dom fick i bröllopspresent, ack så illa & dålig jag kände mig då. Men det var ju som tur var bara en sak så det går ju att fixa ett nytt! :) Igår så åt jag, Mathilda, Jenny & Jacob en rejäl bakislunch (som innehöll mycket fett såklart). Sen efter det vart det en massa eftersnack med Mathilda innan hon drog sig hemmåt & jag städade & diskade lite. Hanna dök upp senare & hjälpte mig med resten & vi åt räkor med mamsen & pappsen, hur gott? Asgott enligt mig! Åkte sedan hem till Hanna & somnade direkt, haha vi var bokstavligen helt slut efter fredagens bravader! Vaknade idag av att Julia & Mattias kommer in i Hannas rum & sjunger att det var dags att vakna, haha & ca 15 minuter senare satt vi i bilen påväg till Uppsala för shopping, så himla kul med lite spotanitet (stavning..?) Vart ett par vantar & en halsduk rikare i alla fall! Sen åkte vi till Gimo & kollade när deras A-lag mötte Rimbo, matchen slutade 2-3 till Rimbo, tungt. Åkte hem sen & nu har jag hunnit ätit middag, kollat solsidan & haft ett långt telefonsamtal med min kära vän Mathilda, allt blir mycket bättre då ♥. 
Nu lever vi. 
Puss 




Bjussar på en snygging-bild från helgen på mig & min fina vän Sofia, du är bäst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: