fall seven times, stand up eight.

Tandställning, here we go..!

Kategori:MY LIFE

Hejhalloj! 

Idag har varit en chill-söndag, har varit med Hanna i princip hela dagen faktiskt, vi har pluggat, kollat "My Sisters Keeper" & hejat på när Felix Baumgartner hoppade från höjden 39000 meter! Haha har nog aldrig varit så nervös för någon annans skull.. Men är också lite nervös för imorgon då jag igen efter ca 2 år ska få tandställning. Undrar hur ont det kommer göra? Är lite orolig faktiskt, men som sagt smärtan är ju positiv eftersom den fixar mina snea tänder! (detta kommer jag så ångra när jag har ont imorgon.) Men, nu är det dags att gå & umgås med familjen eftersom jag inte träffat dom så mycket den här helgen,
puss!



Hanna & jag (hanna mest) pluggade idag Socialpsykiatri, riktigt intressant ämne faktiskt! :)



Var tvungen att fota mig idag med fina tänder utan tandställning (fotar alltid mig själv annars också menmen det är en annan femma ;)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: