fall seven times, stand up eight.

lite bilder från helgen, tagna av Sofia

Kategori:MY LIFE

 

Helgen har varit super, i fredags var jag ut med bästa tjejgänget från east & det var BJ som gällde!
Vi hade så jäkla kul & detta är något vi ska göra om snarast! 
I lördags så firade jag bästa farmor med resten av släkten eftersom hon hade fyllt 80 år, jag var för det mesta trött men då var det ju perfekt med en lugn släktmiddag! :) 
Igår så tog jag det lugnt eftersom min djävulska förkylning vägrar att ge med sig, men på kvällen tog jag mig i alla fall ut till Gräsö & kollade när dom mötte HÖFF. 
Idag har jag varit i skolan & kom hem runt halv sex & sedan dess har jag ätit middag & mest legat i min säng som jag tänker fortsätta att göra resten av kvällen!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: