fall seven times, stand up eight.

It's not the fall that hurts, it's when you're hit the ground.

Kategori:MY LIFE

Hej snyggingar, kom nyss hem från att ha kollat hockey med askalasbra grabbar! Det är sånt som gör mig glad.
Nu ska jag snart sova eftersom det inte är sovmorgon som gäller imorgon, men det är en kort dag så det går nog bra ändå & imorgon på kvällen ska ju jag hänga med min bästavän anna. (VI SKA HA DET BÄST!) 
Haha det här känns sjukt att säga men jag tycker om att vara i skolan, jag trivs så bra där, jag har massa vänner där & alla är under samma tak, underbart. 
Hoppas att imorgon blir en askalasdag, hihi & hoppas ni alla mår bra, puss!

Jag mår bra just nu, & det känns underbart. ♥

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hej!

    Nu är 5 finalister uttagna och nu är det upp till er att rösta fram en värdig vinnare som presenteras på söndag. Ni som röstar har även chans att vinna en länk så skynda dig in på min blogg och tyck till!

    Kram :)

    2010-11-12 | 17:33:45
    Bloggadress: http://modebypalmqvist.blogg.se/
  • Greta säger:

    Pusss

    2010-11-16 | 20:22:00
    Bloggadress: http://sanningsdan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: