fall seven times, stand up eight.

I'm naked, I'm numb, I'm stupid, I'm staying.

Kategori:MY LIFE

Hejhallå dagboken.
Jag har varit i Uppsala idag med en fin vän. Den fina vännen heter Jenny & hon är underbart bra. Jag handlade en tajjt kjol, en korsett & böt in mitt linne på Cubus. Jag är nöjd. Kom hem runt fyra tiden & gick hem till Jenny & umgicks lite mera. Åkte hem, åt mat & nu tar jag mig bort ifrån hemmet igen till en annan fin vän, & hon är jävligt underbart bra hon också, Anna heter hon. Vi hörs, ciao. 
PUSS
 
 

 

Kommentarer

  • Isabella säger:

    SATAN så äckligt, precis när jag läste din rubrik kom exakt den raden upp i högtalarna.

    Tack för dom fina orden tidigare i veckan. <3

    Svar: Åh bellis! Det var väll det minsta jag kan göra till dig, forsätt vara så stark som bara du kan vara! <3 (LÅTEN ÄR BÄST)
    jest.blogg.se

    2012-06-19 | 21:07:42
    Bloggadress: http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här: