fall seven times, stand up eight.

Du & jag min vän, & stjärnan där på himmelen.

Kategori:MY LIFE

Hej.

Sitter här med ögonen fyllda av tårar just för att "Allt för min syster" är på tv:n just nu, jag har inte sett den förut & inte ordentligt nu heller eftersom min mamma & bror tvingade mig att kolla på "Partaj" istället, så är lite besviken för jag ville verkligen se den här filmen eftersom alla säger att den är så bra! Men det får bli en annan gång!

Försöker också att plugga till Religionsprovet som vi har imorgon, men det går sådär.. Men, får väll köra på känsla som vanligt, haha.

Igår så hängde jag med Jempa, Madeleine & Sara på dagen genom att luncha på Adas, supermysigt! Sen på kvällen gick jag över till Micke där det var lite folk & umgicks! Vinglade sedan hem runt 2 tiden där & somnade gott i min säng. Idag har jag varit väldigt trött & inte gjort ett dugg faktiskt om jag ska vara ärlig men det var väldigt skönt! Nu ska jag försöka få in lite mer religion i huvudet, vi hörs puss! ♥

Såhär har jag sett ut idag, snygg outfit va? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: