fall seven times, stand up eight.

140813

Kategori:MY LIFE

Hej. Jag tycker alltid att det är förjävla stelt att påbörja ett inlägg, för man vet aldrig vad man ska skriva, vilka som ska läsa & vilka som ens bryr sig. Så nu tänker jag göra den här bloggen på mitt vis, skriva vad jag vill & då endast det. Jag har tänkt alldeles för mycket på vad andra tycker & tänker men nu måste jag börja tänka på mig själv (tyvärr) då jag tycker att det är något av det svåraste som finns, att tänka på sig själv. 
Men jag måste, för så som jag har mått senaste året är något av det sämsta som jag har mått i hela mitt 19 åriga liv. Jag skäms, för att jag inte vågat känna, utan bara rasat på i en snabb fart utan att riktigt tänka på hur jag mår, skrattat när jag egentligen velat gråta, och gråtit när jag egentligen har velat skratta. Nu har jag bestämt mig, att såhär kan det inte fortsätta. Jag måste få vara mig själv här, för det här är min blogg. Ingen annans. Så från och med nu, så ska jag utmana mig själv, med att vara jag, konstigt va? Men ett försök är det ändå värt och det ska jag ge det. Om ni vill fortsätta att läsa bloggen får ni helt enkelt välja själva. Ingen tvingar er. Så.

Hej. 

 
Snart börjar världens bästa terapi igen. Längtar.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: