fall seven times, stand up eight.

With every heartbeat.

Kategori:Allmänt

Idag är det en fredag & det är femte dagen för mig som arbetslös,
Känns både skönt och väldigt asjobbigt. Vill ju jobba. Träffa nya människor & få nya erfarenheter.. Snart så, intalar jag mig själv.

Har dock tagit rätt på de här 5 dagarna + helgen rätt så bra om ni frågar mig.

I fredags så tog jag mig till Gimo för att gästa Olivia & hennes familj, där bjöds det på Tacos, tackade absolut inte nej till det & vi åt tills vi båda bokstavligt talat hade matkoma. På det så vart det en lång promenad igenom lilla Gimo & kvällen avrundades på ett bra sätt med Neger & President tillsammans med Olivia & Andreas. 

I lördags så gick jag en promenad, gick först till Hanna & kollade på filmen Jakten där, lite speciell film men bra var den ändå! Gick efter det till Anna Josephine och tog sällskap med henne på tillbaka-vägen. När jag kom hem åt jag, mamma & pappa kräftor & smörstekta kantareller, hur gott? På kvällen så tog jag & Anna en runda i hennes bil, hämtade upp Hanna & snackade massor om allt mellan himmel & jord. 

I söndags så åkte jag, mamma & pappa & hälsade på Anna på Forsmarks Café eftersom det var hennes sista dag där för sommaren. Vi åt lunch där & fikade sen åkte vi hem, Anna kom senare på kvällen så åkte vi ut till henne & åt middag & kollade på en av de nya Wallander-filmerna, den var riktigt bra, Sveket hette den tror jag, rekommenderas i alla fall! :) 

I veckan har jag skickat efter lite brev som jag behöver för att söka jobb, gymmat & gått flera PW:s, så skönt!

Nu ska jag försöka få lite ordning på mitt stökiga rum & sedan gå en promenad med Nellie! 

Kram. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: