fall seven times, stand up eight.

Allting har förändrats men du finns kvar.

Kategori:MY LIFE

Hejsan. 

Vad ska jag börja med? Jag tror jag startar från helgen. I fredags så hade jag ost & kex kväll med Jenny & Johanna, vi satt dock inte still så länge eftersom vi bestämde oss för att ge oss ut & åka bil istället, vi var ute i 2 timmar & då överdriver jag inte ens, haha. På lördagen så kom Anna till mig runt ett-tiden, vi tog oss ut till Ö&B & köpte plastglas, chips & dipp eftersom förfesten innan Club Ice på kvällen skulle hållas hemma hos mig. Det var en salig blanding av olika av mina kompisar men det var sjukt kul! Club Ice var det lagom med folk på & vi dansade enda tills klockan slog 2 & de stängde. Fick skjuts hem & åt fyllekäk, sen gick vi & la oss. På söndagen så åt vi bakiskäk på Adas Kaffestuga, mums! :) Åkte sedan hem & städade undan allt som förfesten ställt till med & slog sedan på Solsidan. Klockan kvart i tre hade vi samling inför träningsmatchen mot Sandviken, vilket inte gick våran väg då vi förlorade med 0-6, men det var ett bra lag vi mötte, de hade både skridskoåkningen & tekniken på deras sida. Annars så var det ett roligt lag att möta, inga fula tacklingar osv. Igår så åkte jag in till Uppsala, gick till tandläkaren & sen hem igen för att äntligen få testa den nya Kina/Thai-restaurangen med Hanna, Rebbe & Mathilda. Maten i sig var jättegod, vi vart dock lite besvikna på att de inte hade middags-buffé. Åkte hem till Hanna efteråt & hängde där tills kvällens slut. Nu ska jag ta & göra mig i ordning för att gå ut på en promenad med Hanna.

Kram

 


Saknar Summerburst & allting som har att göra med sommar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: