fall seven times, stand up eight.

.

Kategori:MY LIFE


Tell me your secrets, 

And ask me your questions, 
Oh let's go back to the start. 


En träning har idag tränats, ett jobb har idag utförts & ett långt bad har jag hunnit med. Ungefär såhär kommer mitt liv se ut, tisdagar & torsdagar framöver. Ni har nog fattat att ishockeysäsongen är här för att stanna ända fram till i mars månad. Är inte besviken över det direkt eftersom jag älskar att spela hockey, bästa bästa bästa. Saknar dock innebandyn som förut tog upp en del av mitt liv, kanske drar igång med det snart igen också. Har nu fått vikariat på Edskolan, där jag jobbat nästan varje dag efter att jag skrev upp mig , är så glad över det & jobbet är så kul! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så godnatt.

 

Just nu saknar jag mest dig, men det pratar vi inte om.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: