fall seven times, stand up eight.

130907

Kategori:Allmänt

Hejhallå.
Skriver idag från Mattias lägenhet där jag & Hanna har bosatt oss i en vecka eftersom Mattias är på Rhodos, skönt värre faktiskt, vill typ aldrig flytta hem igen.

Den här veckan har mest bestått av att få lite ordning på livet som arbetssökande, har hunnit med att varit på en arbetsintervju & jag har nu fått vikariat på skolan där jag sökte, så jag är helnöjd!
Jobbade första dagen i torsdags då jag fick börja med att hoppa in som lärare i en fyra på en lektion, det var riktigt kul men ändå lite nervöst eftersom jag aldrig har testat på läraryrket tidigare! Efter det gick jag till fritidset där jag skulle vikariera både torsdafg & fredag & det var också jätteroligt! I måndags så var jag & Hanna iväg till Thuns & där hittade två par skor, ett regnställ & hårinpackning m.m. Veckan har helt enkelt varit jättebra & imorgon packar vi ihop för att flytta hem igen, inget som lockar sådär jättemycket men tror inte Mattias skulle vara överväldigad om vi bodde kvar hihi.. Nu ska jag kila ner till Ica & införskaffa lite grejer inför kvällen då det blir kräftskiva hos Johanna med brudarna! Puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: