fall seven times, stand up eight.

060411

Kategori:MY LIFE

Gud vad tiden går fort, tyckte det var nyss det var sjätte mars!

Efter skolan så gick jag lite på stan med Mathilda och Ebba, vi fikade på Waynes och shoppade lite, hittade inget till mig själv, men en jättefin vit stickad tröja på HM för 150 :- till min bror, så köpte den och han blev nöjd!
När Ebba hade åkt till sin sånglektion och jag och Mathilda hade kikat klart i alla affärer, så gick jag till skolan och mötte upp Anna, Patrik och Anna R.
Vi umgicks lite och bara tog det lugnt, sen så kom Annas pappa och hämtade mig och Anna så åkte vi hem till henne.
Där käkade vi och tog det ännu mer lugnt innan det var dags för mig att åka hem.
Nu har jag varit hemma ett tag och har hunnit myst med familjen och gjort klart våran konfliktanalys som ska in imorgon. 
Imorgon är jobbigaste dagen i skolan så det är dags att sova nu!
PUSS



Jag & Ebba i vintras! 
DET ÄR VÅR NU.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: