fall seven times, stand up eight.

DRY YOUR EYES.

Kategori:MY LIFE

I'm coming home, I'm coming home.
Tell the world I'm coming home.
Let the rain wash away all the pain of yesterday.

Gårdagskvällen var grym med asbra tjejer, vi bara mös & pratade sönder. hihi 
Däckade direkt när jag kom hem, har varit helt slut hela helgen, skönt att vi har lov i veckan.
Det behövs verkligen om man säger så.
Det var en ganska tidig träning idag med ishockeyn, men det var skönt att få röra lite på sig.
Haha vi övade start & stopp, & jag känner att jag behöver öva lite mer på det så hoppas det kommer på ett par träningar till framöver. ;)
Övade också på att dribbla lite, askul :)
För att helt byta ämne så böt jag smilisar på bloggen, haha tyckte mer om dom jag har nu.
Oj vilket långt inlägg det är nog bäst jag slutar här hihi.
PUSS.




Ni är några av Sveriges grymmaste brudar. ♥

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Måste slänga in en grym kommentar till dig med bruden! Saknar dig för fan, blir nästan lite kul att komma tillbaka till skolan faktiskt för att träffa er!

    pusssssssss

    2011-02-26 | 22:04:48
    Bloggadress: http://lovisaanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: