fall seven times, stand up eight.

17:44 8/1-10

Kategori:MY LIFE

Festade lite igår med några från klassen & sen när jag kom hem till Anna & Emilia så gick vi ut & träffade lite mer folk, så min fredagskväll vart lyckad! 
Vart lite nattkäk på Mc Donald's, finns det något godare när man är superhungrig eller?
Vi kom väll hem runt kl 3 & gick & la oss direkt då, vaknade kl halv 7 idag gick upp & drack vatten, kände mig allmänt pigg så låg väll halvvaken tills Emilia skulle iväg & jobba vid åtta, sen somnade jag om :).
Tog kvart över tolv bussen hem & mötte upp familjen, gick & tog en gourmérulle med dom, ogott.
Åkte sedan till Micke med brorsan & fikade där & snackade lite.
Nu sitter jag här en snabbis & vi ska dra till Mattssons för att äta middag med dom.
Får se om Anna dyker upp här sen eller om vi träffas imorgon istället.
Vi hörs senare, puss.





Kommentarer

  • e säger:

    ojojjenny, den där bilden var ett misstag

    2011-01-27 | 19:49:14

Kommentera inlägget här: