fall seven times, stand up eight.

I WILL ALWAYS BE YOUR SOLDIER.

Kategori:MY LIFE

Det är för er jag tar varje andetag. ♥
& du vet inte vad du missar.

Idag har jag varit hem till min kusin & hennes familj eftersom hennes man fyllde jämt. 
Vi åt gott & jag fick busa lite med mina underbara saknade kusinbarn.
Hihi alltid lika kul att träffa dom & se hur dom sakta men säkert växer & växer.
Mitt äldsta kusinbarn T har nyss börjat skolan & när jag skulle "natta" henne så fick jag hjälpa henne & lära sig läsa lite! Jag blev så stolt för varenda ord hon kunde, men ändå så känner man att man vill ha henne liten ett tag till!
Tiden går så fort, känner att man verkligen måste ta vara på den.
Imorgon är det skola som gäller, men har i alla fall sovmorgon, skööönt!
Men ska ändå sova nu, satt jag inte är så jäkla sur imorgon när jag vaknar, puss!





If you keep behaving like this, you will end up without me.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: