fall seven times, stand up eight.

We're bigger than words.

Kategori:MY LIFE

Even the best falls down sometimes, even the wrong words seems to right.

Har humörsvängningar som självaste Insane idag, ostabil tjej.
Kan ju bero på att dagen har varit en riktig skitdag.
Började med att jag släppade med en stor idrottväska enkom för att vi hade skridskor på idrotten, efter att ha släppat den sju mil, så får jag reda på att vi inte kan ha skridskor pågrund av att våran skola bara har en uterink så vädret hade sabbat isen.
Sedan hade vi samhällskunskap & matte, det gick bra.
Men sen kom tyskan, usch jag hatar den.
Men det börjar bli lite roligare nu när man kan lite mer.
Sedan när jag satt på bussen hem så kände jag hur sakta huvudvärken närmade sig, vilket gjorde mig ännu mer sur.
Så efter skolan har jag varit i en sort komatillställning kan man säga, har läst Elsas värld för det mesta, boken är underbar. Rekommenderar den verkligen hihi.
Ska väll fortsätta läsa lite innan jag går & tar lite te.
Har sovmorgon imorgon, skönt!
Ni får ha det bra, puss! ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: