fall seven times, stand up eight.

Engelska.

Kategori:MY LIFE

Hello.

Sitter i skolan & har engelska, vi jobbar med substantiv :)
Hade sovmorgon idag till kl 12.15, asskönt eftersom jag då hann äta frukost med min mamma, mysigt! :)
Ikväll har jag boxningsträning med hockeytjejerna, haha undra hur det ska gå? ;)
Ska bli fett kul att pröva i alla fall, men jag kommer ha ångest eftersom jag egentligen borde jobba med mitt case som vi har i samhällskunskapen, men som tur är så har vi en lektion efter detta när vi får jobba med caset & dessutom får hjälp av läraren, väldigt skönt eftersom jag typ inte förstår vad man ska göra haha!
Nu ska jag fortsätta att umgås med världens bästa klass, hihi!
PUSS




Lite bilder på Ebba bara för att hon är så jävla snygg.

Kommentarer

  • ebbaaaa säger:

    HAHAHA feeeeeeeeett snygg jap, kan man f¨hennes nummer LR?

    2011-03-15 | 19:00:41
    Bloggadress: http://ebbayvdal.blogg.se/
  • JENNY säger:

    Snygg är hon, som faaaaan.

    Men hon har tyvärr ingen telefon ;*

    2011-03-15 | 20:13:02
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: