fall seven times, stand up eight.

I’M STILL ALIVE BUT I’M BARELY BREATHING

Kategori:MY LIFE

Förrgårkvällen var askalas. Allting flöt på precis som det skulle, leendena var med oss, musiken var hög, och människorna var underbara. Igår när jag och Anna vaknade så slängde vi oss på bussen till Ikea för lite 'söndagskäk'. Det var så himla gott med lite potatis och köttbullar!! Älska Ikeamaten ♥ (ÄLSKA ALL MAT FÖRRESTEN) Efter det drog vi hem till Anna packade väskorna och åkte hem till mig. Hyrde en film och köpte gurka, dipp och morötter och mös. Hihi, sen åkte anna hem och jag chillade med familjen resten av kvällen :) Idag började jag inte förräns klockan 10.20, fett skönt en måndagmorgon. Hade idrott och lekte mest och lyssnade musik med brudarna!!! Hade lunch efter det, brände mig på tungan.. så typiskt mig. Och nu har vi kemi och det är inte så kul. Tackhej. PUSS ♥



En bild från förra helgen, bra tjejer, bra killar, bra kväll. :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: