fall seven times, stand up eight.

MUMS!

Kategori:MY LIFE

Fint väder, fina vänner & fina känslor.
Vad finns det att klaga på? Ingenting.

Helgen gick superfort men ändå precis lagom, den tillbringades i Östhammar med underbara människor med humor. Fredagen tillbringades hos oss/Micke, lördag hos Andreas, söndag hemma ♥ superbra.
Idag har jag mest snackat skit med supertjejerna, vi gick till Subway & sedan till Café Årummet på håltimmen, mysigt! Satt rättare sagt & snackade skit i cirka 2 timmar, rätt behövligt var det nog! Så glad över att jag har er tjejer ♥ Och något annat jag är glad över är solen, så skönt att äntligen se den! ☼ Snart sommar ju, helt sjukt, sjukt underbart. Sökte sommarjobb i fredags & hoppas att jag får det! Kommer bli suuuuper. Nu ska jag skriva lite på mitt NK-arbete. Ska vara inne på fredag, men vad gör det när jag mår bra? 
PUSSPUSS





En bild på vårat G-GÄNG från i fredags, tagen av finiskanckos!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: