fall seven times, stand up eight.

NOTHING ELSE MATTERS.

Kategori:MY LIFE

Kom på att jag ska rafsa ihop ett snabbt blogginlägg innan jag somnar, idag har det varit en ganska seg dag, men något som var kul var att en kille som heter Kevin i min pedagogiska ledarskapsgrupp lärde ut hiphop-dans på dagens lektion! Superkul & han var verkligen jätteduktig på att dansa, avundsjuk, vill också kunna!! Slutade runt halv fem, pappa hämtade upp mig & Sofia vid gränby, fast lite senare än bestämd tid, cirkus sådär 40 minuter senare.. Men vad gör det? Vi fick i alla fall skjuts hem! Väll hemma fysträning med hockeyn & sen hem & kika Skellefteå - Brynäs. Håller alla mina fingrar & tår för att Brynäs tar hem segern tillslut. Nu ska jag sluta babbla, PUSS!

(mums på David Beckham)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: