fall seven times, stand up eight.

Kategori:MY LIFE

Go away,
come back.
Go away,
come back.
Why can't I just have it both ways?
Go away,
come back.
Go away,
come back.
I wish you knew the difference 
Go away, come back.


Har varit en superdag idag, trodde det skulle vara en riktigt skitdag imorse när jag vaknade eftersom jag missade pissskithelvetesbussen. Men min snälla storebror hann ikapp den så mitt liv ordnade sig ganska fort. ;) Kom fram till stan, åkte till studenternas, röjde (sprang hundra meter), åkte tillbaka till skolan. Pluggade järnet med Mathilda & vi var fett duktiga om jag så får säga det själv! Vi satt i TVÅ timmar & bara nötte. Åkte hem sen & käka middag & gick på promenad med pappa & Nellie & rensade tankarna lite, fett skönt :) Har suttit & slösurfat lite resten av kvällen, försökte med historian men det gick inte så bra, tar det imorgon på håltimmen istället! PUSS



Sötnellie. hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: