fall seven times, stand up eight.

240413

Kategori:MY LIFE

Hejhalllå!


Nu när projektarbetet är inlämnat och livet igen nästan är tillgängligt så tänkte jag att ni kunde få något att läsa här på bloggen igen :) Vad har hänt i mitt liv senast? Jo i helgen så hann jag med mycket kompishäng, på fredagen var vi hemma hos Hanna, det var häng med Sanna, Hanna, Mathilda & Rebecca som gällde, i lördags så mös jag med Olivia & Rebbe hemma hos Ollan, vi satt b.la. på altanen och drack lite cider & vin & senare så drog jag & Olivia vidare till Pulz, där var Jempa också & dansade hela natten lång gjorde vi också med massa annat trevligt folk! :) I söndags kikade jag fotboll med Jempa & Mathilda & sen pluggade jag & Jenny. Igår skrev jag klart min projektrapport & så hann jag med att äta Sushi med finaste Mathilda också, herregud vad jag har hunnit med även fast jag har haft en projektrapport på mina axlar egentligen, hihi :) Nu ska jag äta upp min mumsiga smoothie som jag just slängt ihop!
Puss
















Har under -kniven mot strupen- plugget haft goda vänner vid min sida, Edith, Nellie & Maisan. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: