fall seven times, stand up eight.

nr x listan

Kategori:MY LIFE

vem - är i rummet med dig: Maia, Mathilda, Ebba M.fl. 
vem - tänker du på nu: Mamma 
vem - pratade du senast i telefon med: Ebbaaaa
vem - hus var du senast i: Olivias, om inte mitt 
vem - är din favoritsläkting: Alltså alla haha, men min familj står ju extra nära eller vad man ska säga haha..
vem - i din skola går dig mest på nerverna: alla förihelvete

var - går du i skolan: Uppsala
var - är din mobiltelefon: Brevid mig <3 
var - är din mamma: Hemma
var - sover du: I min säng 
var - handlar du mest: Carlings
var - fick du tag i tröjan du har på dej: I någon butik i Åkersberga
var - åkte du senast bil: Till frösåkershallen
var - i ditt rum är du: Överallt & ingenstans 

vad - åt du senast: Köttbullar med pasta <3 hihe
vad - drack du senast: Kaffe
vad - är det för färg på dina byxor: Jeansfärgade..? 
vad - är den närmaste saken som är blå: Maias peace & love armband
vad - har du på fötterna: Strumpor & converse
vad - är din favorit färg: Röd, svart, rosa, vit
vad - för film såg du senast: The changeup
vad - hör du just nu: Ebbas eviga tjat

har du- sovit i en annan säng: jaaappp
har du - kört över hastighetsgränsen: hihi ja (c00ling)
har du- målat om ditt rum:
har du- dansat framför en spegel: Varje dag 
har du- fått hicka: Yes
har du- stulit pengar från en kompis: Nej, är väll ingen tattare 
har du- hoppat in i en bil med folk du just träffat: Haha ja
har du- varit i slagsmål: Varje dag, sann krigare
har du- smugit ur ditt hus: busfia som jag är, ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: