fall seven times, stand up eight.

21.02.13

Kategori:MY LIFE

Jag lever!!

Har ju varit på studentkryssning, från måndagskvällen till tisdagkväll & fyhelvete vad kul det var! Trodde absolut det skulle bli mycket svinigare än vad det var & jag var helnöjd! Lite synd bara att jag vart sjösjuk på måndagsnatten men det gick ju över fort! ;) Festade nästan hela tisdagen också, satt till & med & drack vin på bussen hem, woopa! Igår tog jag dock det lugnt, lunchade med Hanna, Mamma, Anita & Mary! Försökte få ordning på mitt rum, och det håller jag på med fortfarande.. Igår på kvällen åkte jag till Olivia & hade myskväll med henne & Rebecca, fyfan vad vi kan prata, haha! Men det behövs ju ibland det med :) Nu ska jag börja plugga religion & sen så spenderas kvällen i ishallen. Puss!

Kommentarer

  • Mive Molinaro säger:

    söt blogg :)

    Svar: Tack så mycket, din blogg var riktigt fin också sötnos! :)
    jest.blogg.se

    2013-02-22 | 01:18:26
    Bloggadress: http://nattstad.se/mivewmolinaro/

Kommentera inlägget här: