fall seven times, stand up eight.

19.01.13

Kategori:MY LIFE

Idag är det lördag och det är så jävla skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jo det vet jag, om cirkus 20 minuter ska jag ner med Lina till Isahallen & glida runt på ett par skridskor i någon timme, är så otroligt skridskosugen vilket jag inte förstår hur jag kan vara eftersom vi har haft båda våra träningar i veckan och att man efter de brukar vara ganska trött på skridskor men idag är ett undantag, kanske beror på att vi inte har någon match den här helgen men vem vet ;) Sen när jag kommer hem så blir det väll till att börja fixa inför kvällen då Anna har hört av sig och sagt att det blir utgång! Vart är ännu oklart dock men vi kan ju höras mer om den saken! :)
Kram!


Hängde med Jempa igår också, åkte till gladan i tron om att vi skulle äta varsin sallad men så vart inte fallet och sen vart det en lång biltur, mysigt värre!
Bästa du ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: