fall seven times, stand up eight.

HUNG UP

Kategori:MY LIFE

Har precis kommit hem ifrån en lätthård (en blandning helt enkelt) ishockey-träning, idag hade vi också halva b-laget med oss på träningen & det var ju kul eftersom tempot då höjs lite vilket kan behövas ibland! :) Idag i skolan så hade vi först halvklass där man hade skrivit varsitt tal som man skrivit själv och framförde. Mitt tal handlade om musik eftersom jag tycker att det är något av det som betyder mest för mig här i livet. Jag hade inte ens hunnit förberett mig så jag skrev lite stödord som jag ville prata om på bussen in till skolan haha, men det gick riktigt bra, fick beröm av många och det är ju alltid roligt! :) Efter skolan gick jag till tandläkaren en snabbis och spände tandställningen och gick sen ner på stan med Mathilda och Ebba. Letade efter svarta Dr Denim jeans i storlek XS men det var slut i hela stan verkade det som.. typiskt! Menmen, imorgon åker jag med skolan till Bjurås och åker skidor och sen på kvällen blir det övernattning hos Olivia med henne och Hanna, mysilimyyys! Hihi
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: