fall seven times, stand up eight.

I'll make it work, you'll make it work, we'll make it work.

Kategori:MY LIFE

Rebecca & Fiona. Vilka grymma personer, så jävla sköna. Borde helt klart finnas fler människor som de två tjejerna. Har kollat igenom avsnitten från deras dokumentärserie som bland annat finns på youtube, och dom lever som fisken i vattnet verkligen, sover, äter, åker på gig & spelar deras braiga musik som dom har gjort helt själva!! Haha i något av avsnitten så är det en kille som frågar dom vem som mixar deras låtar och då svarar de att de är de själva för att dom är så jävla cpbra dj:s & jag håller helt klart med! 

Jaja, nog om dem & tillbaka till mig.. ;) Jag har inte orkat, hunnit, velat osv blogga på senaste tiden, har haft så mycket i skolan innan jullovet & på lovet så levde jag som sagt livet & nu är jag tillbaka i skolan igen!
Just i detta nu har jag Geografi och där pratar vi om överfiske(?), jättetråkigt ämne faktiskt enligt mig men får genomlida detta nu så är det över sen! Igår kväll så tränade jag ishockey, först ispass sen fyspass, så jävla kul & jobbigt på samma gång, är så g l a d över att mitt hockeylag är så himla roligt att träna med för att alla är positiva men ändå inte rädda för att säga vad de tycker & det känns jättebra! Ikväll är det dags för ett ispass igen & jag längtar!! I helgen ska jag kanske gå ut men får se om jag orkar sen så ska jag träffa Jempa också! 

Stor kram till er


Kommentarer


Kommentera inlägget här: