fall seven times, stand up eight.

Snor från finisrebbe

Kategori:MY LIFE

ONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nix

Varit kär: Jo

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: inte riktigt deprimerad men snudd inpå

Varit så trött att du somnat sittandes: Jo det har hänt haha

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej

Brutit ett ben? Jag bröt ett ben i min arm en gång, gills det?

Gjort nåt du ångrar? Jo det är klart, vem har inte?

Hoppat Bungee Jump? Nej och det kommer aldrig hända! haha

Ljugit för någon du tycker om? säkert

Ätit en hel tårta? Nej faktiskt inte, men det var min största dröm när jag var liten att få en hel prinsesstårta för mig själv haha.

Gjort bort dig offentligt? hahaha ja

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: japp

Fått ditt hjärta krossat: nej

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3

Har du några husdjur?: japp, två kissemissisar & en hotdog

Vill du ändra ditt namn: Nej inget jag funderar på iallafall

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var glad, var taggad, vart besviken

Vilken tid vaknade du idag: Gick upp klockan sex

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: s o m m a r e n i helhet, tar studenten, summerburst, massa braiga vänner som jag ska umgås med & bara leva livet

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Lycka, jag vill ha evig lycka

Vad lyssnar du på just nu: Diskussionen i min klass om vad man ska äta för mat på en dejt, några förslag från er kanske?

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jarråå

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Jenny Eva Lisa Stigsson

Stjärntecken: Lejon

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Edsskolan

Gymnasie: Samhällsvetenskap på världens bästa skola Katedral! 

Högskola: -

Hårfärg: Röd

Långt eller kort hår: Mellan

Längd: ca 168 cm

Piercings: Öronen haha

Tattoos: None

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: 13 stycken haha, slå det om ni kan!

Sporten du spelar: Ishockey

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting men suktar efter subway på lunchen!

Dricker du: ingenting

Är du på väg att: Skriva ett CV

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Absolut! Längtar tills den tiden är inne

Vill du gifta dig: ja

Karriär i åtanke: Bra fråga!

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: jadå

Mirakel: japp

Kärlek vid första ögonkastet: aa

Himlen: men jaadå

Änglar: ja ofc

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: