fall seven times, stand up eight.

lista nr x

Kategori:MY LIFE

Har du druckit tills du spytt? jorå
Sårat någon? ja
 Förlorat en vän?  snarare lämnat
  Träffat nya människor? många
  Kysst en främling? nej
Tagit droger? nej tack
Haft en sommarflört? yes
Gråtit? jo
 Skrattat tills du kissat på dig? Klart jag har skrattat men inte riktigt så mycket så att jag kissat på mig
  Tältat? En gång, och gör aldrig om det igen
Varit vaken en hel natt? Japp
Solat? Klart jag har
Badat? många gånger
  Haft ett förhållande? Jorå
Gjort dig riktigt illa? Yes, dumma jävla häst att kasta av mig
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nää är rätt lugnt på den fronten
Läst en bok? yesbox
Skickat fel sms med flit? hihi ja
Suttit vid datan en hel natt? haha nej faktiskt inte
Näckat? yes
Solat naken? nejnej och åter nej
 Fått utegångsförbud? Haha nej mina föräldrar är för bra för det
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, haha varför ska man säga det om man inte menar det?
 Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Menar det alltid
Varit i slagsmål? Nix
Pussat någon utav samma kön? men joråå
Sjungit högt på ett berg? nej, haha
Kysst någon i regnet? Nej
Kysst någon i skogen ? Nej
Kysst någon du inte borde? Nej
Tappat rösten? aldrig helt. men lite
varit på festival? Nej men ska på världens bästa summerburst i sommaaaar
Gått upp i vikt? ja
Gått ner i vikt? inte det minsta
Brännt dig? yes, haha
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? bikiniränder
Varit utomlands? Grekland två gånger, cypern en, mallorca en
Gjort ett bra köp? Ja, är typ alltid nöjd med det jag köper
Tagit upp kontakten med en gammal vän? yes
haft skadeglädje? jajemensan
Sovit under bar himmel? nej, men ska nog fan göra det i sommar!
Vad kommer du sakna mest? -
Har du svart ärligt på alla frågor? så gott som

Kommentarer


Kommentera inlägget här: