fall seven times, stand up eight.

På egna ben

Kategori:MY LIFE

Hej!

Har haft en bra början på sommaren kan jag helt klart säga, Summerburst var sjukt kul, midsommar dög helt klart & nu går vi mot semester, eller ja om ca 3 veckor.. hehe. Det här ska bli min sommar, jag lovar. Har hunnit med ett x-antal cabresor också, och måste säga att det är något av det bästa om finns. Jag har fått en förälskelse i Carolas gamla låtar, detta är inte något jag är ensam om att tycka heller tror jag! Igår firade vi att Mathilda fyllde nitton, åt först en god middag hemma hos henne och tog sedan bussen in till stan, hade en iphonedocka med oss på bussen där vi spelade Carola & Lena Ph på högsta, satt några tjejer framför oss som först var skeptiska mot detta faktum men som sedan sjöng med oss, haha lite småkul faktiskt. Ikväll blir det utgång igen, denna gång i Östhammar, på pulz, med Ken Ring på scenen. Kommer nog bli jävligt bra.

Hörs. 



Världens bästa vän överraskade mig idag efter bakluckan med att hon ordnat picknick, vi tog caben ner till sjötorget och satte oss, hur mysigt som helst!  
 

Kommentarer

  • Emilia säger:

    <3

    2013-06-29 | 18:58:04

Kommentera inlägget här: