fall seven times, stand up eight.

JUST A DREAM

Kategori:MY LIFE

Tjena (hatar att börja ett blogginlägg för vet aldrig hur jag ska börja).
Idag har det varit en chilldag i skolan, hihi.
Vi hade gym på morgonen, där jag gymmade tillsammans med emelie & mathilda, vi körde bänkpress, biffar som vi är! ;) Det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra, så ska nog lägga till det i mitt gymprogram som vi gör i skolan! Sen efter det hade vi matte & sen historia sen slutade vi, asskööönt!
Efter skolan så åkte jag hem & pluggade lite samhällskunskap, det gick ganska bra faktiskt.
Usch sen åkte jag till tandläkaren & lagade ett hål, jag har aldrig tagit eller behövt bedövning, så jag tog ingen idag heller. Det ångrade jag sen, eller det ilade rätt asmycket i tänderna, uschuschusch haha.
Aja, men nu är det ju iallafall lagat :D
Nu ska jag snart dra ner till sista träningen innan matchen, otaggad jag är!!!!! 
Vill bara ha fredag nu ju, hihi! Shit, detta blev en novell.
Men nu ska jag göra mig iordning, puss.

Rihanna – California King Bed , favoritlåten nu för tiden.

mina teammates!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: