fall seven times, stand up eight.

så jävla trött på drama.

Kategori:MY LIFE

Ikväll blir det en lugn kväll, äntligen.
Trodde aldrig att jag skulle säga det där.
Iallafall, igår efter plugget så saknade jag Emilia & drog hem & umgicks lite med mamma & pappa, känns som jag inte har träffat dom på typ tusen år, så det var mysigt!
Sen drog jag till träningen & körde fullt ut, heheh. Sen ringde jag Anna efter & dom kom & hämtade upp mig så drog vi till Annas sommarställe & just chillin.
Drack te, käkade glass & kollade film, asmysigt. Somnade runt halv tolv (trötta tjejer!) & vaknade inte förräns halv ett idag hihi.
Vi badade bubbelbad & tog det lugnt idag, kände verkligen att det behövdes.
Sen drog Anna till Uppsala för att käka med Julia & Mathilda & jag drog hem & nu sitter jag & lyssnar på Daniel Adams-Ray's album Svart, Vitt & allt däremellan, underbart. ikväll ska jag bara vara hemma eftersom vi har match imorgon, Anna kanske kommer hit ikväll & drar en sleepover, vi får helt enkelt se.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: