fall seven times, stand up eight.

I AM NOT A ROBOT.

Kategori:MY LIFE

Hej snyggingar! Träningen gick skitdåligt, jag orkar fan inte.Detta var nog dåligaste träningen hittills av mig den här säsongen, SÅ JÄVLA DÅLIG. Livet är rätt jävla asjobbigt just nu, & jag vet inte riktigt varför. 
Just nu vill jag bara lägga mig under täcket & skrika rakt ut. & jag orkar inte läsa ut en jäkla kriminalbok på 500 sidor, jag orkar inte. Så nu ska jag gå & lägga mig & hoppas på att imorgon är en ljusare dag. Jag ska verkligen hoppas.
Emilia & Anna ni är mina bästa. Jag älskar er. ♥
Puss!

Kommentarer

  • emilia säger:

    Jenna, allt går fel eftersom du inte träffat mig på jävligt länge. Asså jag dör! Du fattar inte du mkt jag saknar dig. Asså jag klarar inte mej juntan dig asså det funkar inte. Jenny, kom hit! <3 :

    * <3

    2010-11-10 | 23:32:16
  • sofia säger:

    sv: tack så jättemycket! hihi, visst är den :) kram

    2010-11-11 | 02:29:57
    Bloggadress: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: